Det vanliga i februari

 
Nu har mera än en tredjedel av månad två i år gått och så som alla år har jag köpstopp den här månaden.
 
Tänker mig för om jag tänker handla något när det gäller kläder, smink, inredning, blommor ja det gäller egentligen allt som jag verkligen inte behöver. Mat måste köpas men det mesta andra kan jag spara in på.
 
Men jag tänker också att jag ska låta kortet vila och inte använda det alls vissa dagar, tar ut tre hundra kronor i kontanter och låter dem räcka till smågrejer som t.ex lunch ute o.s.v. Det gör att jag även då tänker till.
 
Egentligen borde jag tänka på samma vis året om och vet i tusan om jag inte ska göra det i mars också. Eller kanske göra det varannan månad hela året, hm..tål att tänkas på.
 
Oj, nu har jag bloggat två dagar i rad....
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0