Februari

 
Ännu en helg och ännu en månad.
Väntar nu in att veckofinalen av Farmen ska börja och mumsar på jordnötsbågar, nyss åt jag ostkaka med vispgrädde och hallonsylt.
 
Den här helgen har varit så där bra som helger kan vara. Började med att Axel var här på fredagkvällen och sov över. Vi såg på Fångarna på fortet och åt kycklingtaco, lite godis och drack läsk.
 
På lördagen var Axel och jag i stan och hämtade Jesper som följde med oss ut till Svärtinge där Axel förenades med sin familj. Var en liten stund ute med Hedvig och plockade sten. Jesper och jag var seedan och shoppade kläder till Jesper som behövde lite nytt i garderoben.
 
Våra goda vänner Gigi och Peter undrade om Ingemar och jag ville komma till dem på lördagskvällen och äta kvällsmat. visst vill vi det för vi har alltid trevligt ihop. Vi ätade och sedan tog vi en liten rom som sedan blev en annan sort och sedan en till sort och sedan en fjärde. Ha lite berusade blev vi och satt och fnittrade och hade mysigt. 
 
Så söndag och då var det dags att tvätta och fixa. Gjorde en stor smarrig lasang som vi åt och gjorde matlådor och fryste ner till två middagar till, det är guld att ha mat färdigt i frysen till vardagarna när vi kommer sent hem från jobbet och inte har någon större lust med matlagning.
 
Var sedan inne på ett yogapass, vilket var superskönt. Ett ryggpass vilket jag verkligen behöver. Är nu lite sugen på att ta tag i träning igen efter att bara fokuserat på jobbet ett tag. Vi får se vad det blir.
 
Skulle lagt lite bilder på det här inlägget men plötsligt funkar inte det.
 
...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0