Längtar till jobbet

 
Det här var längesedan, känslan att längta till jobbet.
 
Kommer bli skönt att gå upp i morgon och göra mig i ordning för att gå till jobbet. Vet att det kommer bli en tuff vecka med lönesamtal, personalmöten och anställningsintervjuer. Men det är bättre än att gå här och ha tråkigt.
 
Finns ingen tvätt, allt är stryket utom ett par gardiner. Har plockat lite bland mina kläder och lagt ut några Gudrun toppar på Tradera. Har några tröjor från Rabalder men de har dåligt andrahandsvärde på Tradera så de sparar jag till loppisen. Har damsugat alla rum och gått runt med en trasa och tagit bort fläckar. Laddat min dosett med mediciner för två veckor.....vad kan jag mer göra?
 
Förkylningen finns kvar men är hanterbar, om jag inte hade den hade jag nog åkt in och tränat eller yoga.
 
I morgon ska jag hämta ICA-kasse igen så maten är fixad för tre dagar.
Over and out
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0