Lördag

 
Fortfarande långtråkigt för jag orkar inte mycket ännu.
 
Var ändå ute ett litet varv, la mig i solariet i tjugo minuter för att behålla lite färg.
 
På eftermiddagen strök jag och hängde in mina sommarkläder och känner längtan att använda dem, lätta sköna tunna klänningar. Men nu får de hänga några månader.
 
Den semesterplanering vi har är att ta en roadtripp till Norge Ingemar och jag. Ingemar vill också se Lofoten plus en massa annat så det blir nog över en veckas tur. Sedan gäller det att spara pengar för att åka på vintersemester, får se om det blir Aruba igen eller vad det blir. Hittade i veckan restresa till Aruba och vårt favotillhåll för 10 000 per person. 
 
Dagens lunch, linsgryta me vitlökscreamfrach och nachochips
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0