På Tradera blir det mera...

 
Har nu haft fyra toppar från Gudrun Sjödén liggande på Tradera över en vecka och sist jag kollade var de uppe i 360 kronor sammanlagt. Några trasor som bara ligger och tar plats i mitt skåp och som är för stort.
 
Försäljningen går ut nästa söndag och då är det bara att slå in dem och skicka iväg och in på kontot ramlar det några hundralappar som jag då sätter över på sparkontot :) finfint.
 
Jag har för övrigt varit riktigt sparsam den här månaden och jag tror jag kommer ha en hel del kvar på lönekontot som jag också ska sätta över. Tänker fortsätta att vända och vrida på slantarna, inte äta ute på luncher så ofta och försöka parkera smart och få gå några steg extra. De dagar vi kan samåka ska jag se till att vi gör det, men det är inte många dagar. 
 
Många bäckar små!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0