25-26/150 Yoga

 
Första veckan semester har nu gått, tre veckor kvar.
 
I dagarna tre har vi varit på Bråvalla festival och det är lika fantastikst som varje år. JAg har fått uppleva och upptäcka musik som jag inte visste att jag gillade. Bästa bandet var Nightwish, som var sagolikt och vackert. Tycker att vi är privilegerade som har tillgång till den här upplevelsen och jag kommer nu köpa biljetter till nästa år när de kommer ut eftersom de då säljer dem till billigaste priset om vi av någon anledning inte skulle kunna gå då kan vi alltid sälja dem.
 
För övrigt är det mycket fokus på Loppisen och den går riktigt bra, mycket folk hela tiden och den här veckan kommer vi ha extra öppet eftersom det är sommarteater straxt intill och de använder vår asfaltsplan till parkering.
 
250 dagar kvar till Aruba :) 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nightwish har tillomed jag lyssnat på en period, har för mig att jag hittade nån skiva som var Igges när jag bodde hemma fortfarande
/Tessan

2016-07-05 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0