Lördag morgon

 
37/150 Yoga
 
Morgen på altanen är det skönaste jag vet. Har idag gjort ett halvtimmes yogapass till fågelkvitter. Efter det tagit ett dopp och sedan druckit kaffe.
 
Frågade Ingemar vad han skulle säga om det kom någon och ville köpa vårt hus för 4 miljoner, bara så där? Han visste inte men jag skulle inte ta mot det budet utan de skulle få höja det till det dubbla, minst :)
 
Igår kväll tog vi en tur till Cafe Ro och käkade, jag tog ett glas vin och Ingemar en öl. Riktigt skönt men dyrt, en bakad potatis åt mig med skagenröra och en plankstek till Ingemar (planksteken var på utskuren biff och inte oxfile) med drycken gick det på 543 kronor... Lite saftigt tycker jag.
 
Nu blir det några timmar Loppis och sedan får vi se :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0