Semesterdag

 
Idag har jag tagit en semesterdag bara för att inte göra något....eller göra vad som helst.
 
Dagen började med att Ingemar hade glömt bort att jag var ledig och väckte mig med en kopp kaffe klockan fem.....men vet ni, det gör ingenting, tycker det är skönt att veta att jag kan ligga kvar om jag vill och det ville jag inte.
 
Gick upp och körde ett 60 minuter långt yoga pass. Jag behöver egentligen mest jobba på balansen och styrka i fotleden för vissa övningar vijlar jag och kan inte stå i dels av svaghet och dålig balans.
 
Förövrigt tycker jag att yogan går bra men visst känns det, jag är inte så elegant som henne på filmen jag jobbar efter men hon är nog cirka 30 år yngre och har mera vana.
 
 
Men jag gör så gott jag kan :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0