8/150

 
Det blev en joggingtur.
 
Axel gav sig inte på eftermiddagen utan ville att vi absolut skulle ta Bobergarundan på 5 kilometer. I går kväll körde vi där med bilen för att han skulle se vilken väg det var och idag tyckte han att den bilturen var helt i onödan om vi inte joggade. Jag var jätteseg men tänkte att ... äh, va faan vi gjört!
 
Det var varmt och jobbigt men vi gjorde det. Axel gick ibland för att sedan sprinta i fatt mig, tycker det var bra gjort av honom men han var trött när vi kom hem. Vi tog då ett dopp i poolen vilket var superskönt trots att det var cirka 15 grader.
 
När jag sedan skjutsade hem Axel till Svärtinge var det riktigt nära att han somnade, men jag lyckades få honom piggna till med att han fick låna min mobil och kolla hur det gick för IFK, tänkte att det vore skönare för honom att få somna lite skapligt till kvällen. Själv piggnade jag till och fick bort segheten i kroppen och i hjärnan efter joggingen. Vad som inte var bra var att tiden låg på nästan 36 minuter och jag vill klara Vårruset på 34,30 men det kan gå.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0