Jorå, nu hittade jag in!

 
Oj vad det var längesedan jag skrev! 
 
Sedan sist har det hänt en hel del, ett barnbarn till är fött och två resor till Malmö är gjorda. Våren har kommit men nu är det kallt som attan. Loppisen har öppnat och lördagarna kommer nu att gå åt till det.
 
Mina levervärden står på samma som tidigare men de har i alla fall inte blivit sämre. Får nu sluta helt med magsårsmedicinen för troligen är det den som är boven. Nya prover igen i augusti. 
 
För övrigt mår jag bra och igår bestämnde vi att vi bokar en ny tripp till älskade Aruba men det är långt kvar, vi åker inte förrän i mars nästa år. Idag är det exakt 300 dagar kvar. Funderade på vad jag ska fördriva tiden med fram till dess.
 
Hittade på ett mål som jag ska fullfölja: 150 träningspass på 300 dagar. Det som räknas som träning just nu är yoga, jogging och cykelturer som pågår i mera än 45 minuter. Ssedan får vi se om jag hittar på något mera vart efter.
 
Pass 1/150 är gjort i form av yoga idag.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0