Vårruset 2016

 
Började dagen med ett yogapass innan jobbet, tänkte att det var bra uppladdning inför Vårruset. 
 
Jag hade fått ihop ett lag på jobbet med sex personer men eftersom vädret inte var på topp trappade det av den ena deltagaren efter den andra och tillslut var vi bara två tappra soldater kvar.
 
Regnet öste ner innan vi gav oss iväg och det duggade under hela loppet men det var inget som egentligen gjorde något...eller det kanske hade gått lite fortare om jag inte varit blöt om fötterna :)
 
Tiden blev 34:35 vilket var en sekund för långsamt mot vad jag hade som mål men jag fick stanna en gång och knyta skon och det tog kanske 10 sekunder och dessutom tappar jag fart av att stanna.
 
Nu är jag jättesugen på kanalloppet som är i midsommarveckan, bara fortsätta träna.
 
I morgon går färden mot Skåne för en helg med vänner, över till Köpenhamn på Lördag.
 
Just det ja 11/150 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0