92/150 Helgen är slut

 
Söndagkväll och helgen är slut, vintern ska vara här men hos oss är det ännu inte vitt på marken. Tycker att det känns obehagligt med snö och kryckhoppning, det kan gott vänta lite till.
 
I morgon blir det ingen sovmorgon eftersom jag ska till lasarettet och kolla "skadan", hoppas verkligen att läkningen går som den ska.
 
Har i Helgen gett mig på att baka Silviakaka, den blev inte perfekt men det berodde inte på "skadan" utan mera på okunskap om vilken form jag skulle använda men den är god. Har även gjort Pulled Pork och idag stekt pannkakor. Måste göra något för att inte bli galen men omständigt är det.
 
Håller på att trappa ner på värktabletterna och idag tog jag i lite för hårt med det, fick skapligt ont ikväll eftersom jag hoppade eftermiddagsdosen på alvedon, tog då kvällsdosen tidigare och får se hur jag gör i morgon.
 
Tränade på förmiddagen och i går hade jag lite träningsvärk så den träningen gör lite nytta i alla fall trots att jag själv tycker den är lite "fjompig" efter vad jag brukar träna. När gipset är borta ska jag, om sjukgymnasten tycker det är okey, börja med spinning för att inte belasta för mycket på foten. Tror det blir bra med balansträning på balansbrädan också. Hoppas att gymmet i Hageby har tio-kort och att de är kopplade till Wellnes med det för då betalar jag bara hälften via jobbet.
 
Håll tummarna för mig inför läkarbesöket.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0