95/150 Saknar mitt obundna liv

 
Känner mig bunden, allt är krångligt och ser allt möjligt som jag skulle behöva ta tag i som t.ex. tvätten. Tvättar bara det nödvändigaste eftersom det är krångligt att hänga och att sedan ta från tvättstugan till sina platser. Plocka bort blomblad som är vissna bara i förbifarten, idag har jag krypit på golvet för att plocka upp hårnålar som jag retat mig på. Men mest av allt saknar jag att kunda ta ett rejält konditionspass och då helst ute i frisk luft.
 
Jo så saknar jag att kunna sova utan den här klumpen kring benet och känslan på nätterna att jag sitter fast. I natt vaknade jag av värk och var tvungen att ta morfin igen. Men som tur är går tiden fortare nu när jag i alla fall kan jobba en del, har nu jobbat måndag och tisdag ledig i morgon och sedan jobba torsdag fredag. Bara två veckor till återbesök och gipset kanske kan tas av helt :)
 
Tog ett pass på yogamattan och provade på några yogapose som jag inte gjort sedan jag bröt mig och det märks att det är länge sedan, idiotstel men jag gör så gott jag kan.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0