Första arbetsdagen

 

Startat upp arbetslivet igen och det är verkligen skönt. Nytt kontor med utsikt över Ica-Kvantum och entré på Himmelstalundshallen.

Det räcker för mitt ben att jobba halv dag och det dunkade lätt i foten vid lunch, måste vara mera noga med att ha foten i högläge.

Kollar upp vilket gym jag ska köpa ett tio-kort på lagom till jag är avgipsad. Kriterierna för att få mig som kund är att det ska gå att köpa tio-kortet via Friskvårdsportalen för då betalar jag bara hälften, de ska ha många cykelpass, ha tillgänglig parkering och helst ha någon kompis som tränar där för att ha lite sällskap. Nordic Wellness ligger bra till men de har inte så många cykelpass men de har tio-korten kopplade till Friskvårdsportalen.... 

Skulle ta ett foto på Super-Månen i kväll men den gömde sig bakom molnen.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0