Nu är jag lite på gång

Skriv inläggstext 

Påsktårta


Hos sjukgymnasten fick jag träning för foten som ska göras tre gånger per dag...minst: tåhävningar, hälgång, utfall och balans på ett ben med lätt böjda ben. Det går bra och det är bara en dagar inte gjort det tre gånger, det var igår och då hade vi haft gäster och jag var inte helt klar i knoppen vid kvällens slut. 

Att stå på ena foten på en ihopvikt handduk med knät lite böjt och balansera i trettio sekunder har varit svårast, men nu efter fyra dagar klarar jag det. Har även tagit tag i yogan och det hjälper till med utvecklingen.

Men längtar efter att få komma ut och jogga och hoppas att sjukgymnasten kan hjälpa mig med att kunna göra det till sommaren. 

Det är dåligt med motionspass som passar mina tider på gymmet och det vore mycket bättre att bara snöra på sig skorna och kunna ge sig ut.

Ska tillbaka till sjukgymnasten på onsdag och få nya instruktioner.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

gu va gott!! =)

kramar

2017-04-17 @ 03:12:29
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0