Ta tag i det nu då!

 Har svårt att komma igång ordentligt med träningen, längtar efter att få ta en joggingtur men foten vill inte. Har haft mera ont nu och är ganska trött på det. Trodde i min enfall att sjukgymnast skulle höra av sig men icke. Går så sakteliga upp i vikt också.
 
MEN
Vem kan göra något åt saken om inte jag själv???
 
Bestämde mig för att ta kontakt med Fysett som är ett gym som är kopplat till Landstinget (vet att det inte heter landstinget numera utan Region Öst). Idag ska jag träffa en Sjukgymnast och kolla upp hur det är med fotskrället. Tänker att jag sedan ska köpa ett 10-kort och träna där varvat med mitt andra gym :)
 
Ett annat problem är min allergi som gör att ögonen rinner och kliar, nästan rinner, huvudet värker. Tog tag i det problemmet också och ringde vårdcentralen, väntar nu på samtal från dem.
 
Tar tag i livet nu :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0