Laser och massage

Tyvärr fortfarande ont men nu ska det bli ordning på't


Längtar efter att kunna röra mig obehindrat, kunna gå en ordentlig promenad utan att behöva tänka på höft, fot eller ork.

Tittar på olika vandringsresor som skulle vara häftiga och idag är det Skottland jag googlar på och det ser riktigt häftigt ut. Men det får vänta.

Helgen som kommer är det först loppis på lördagenförmiddagen och kvällen ska vi på kräftskiva. Hoppas att det inte blir allt för hårt på lördagkvällen för söndagen vill jag orka ta en tur med vandringskängorna. Om vädret är okey.

Var alltså på behandling idag med laser och massage på skinkan och hela benet ner. Behandlaren trodde att det var en inflammation runt höftkulan som är grundproblemet. Fick en ny tid till måndag. Jag tror nog att hon var duktig men hon pratade alldeles för mycket. Hon pratade om någon man som hon träffat på akuten när hon var med en anhörig dit. Mannen var troligen psykiskt sjuk och han hade gått runt och bett om hjälp med att han hade en fästing i rumpan och att någon Sjuksköterska hela tiden försökte förklara att det var en hemoroid........men varför pratar hon med mig om det samtidigt som hon masserar min rumpa 😳.

Vi får se om jag överhuvudtaget kan röra mig i morgon, har väldigt ont nu ikväll och hon sa att jag troligen skulle ha väldigt ont i morgon men att det sedan skulle bli bättre.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0