Mycket på gång.....och går och går

Länge Dean jag skrev, blir så ibland. Jag tänker att jag ska skriva men sedan blir det inte av bara.



Det där med att vara stolt över sig själv, det är inte alltid lätt, vet inte om jag någonsin varit det, tycker alltid att jag kunde gjort lite bättre.


I morgon startar vi vår resa mot Lofoten, tre dagar i bilen med några små stopp. Vi har tänkt sedan ta oss upp på några toppar med magnifik utsikt men det beror på: dels vädret och sedan hur våra kroppar orkar, min fot och Ingemars MS.

Vi startar tidigt imorgon och ska ta oss till Skellefteå, blir en resa på 914 kilometer. Söndag blir det till Abisko bara 557 kilometer och på måndag når vi Lofoten Svolvaer och den resan är bara 285 kilometer....lite mera än 160 mil. 

Men den här foten är en evig historia tycker jag, den ger nu ifrån sig med att jag har ont i höften på andra sidan. Jag har tagit tag i yogan igen vilket jag tror hjälper lite. 

Bara för att jag tycker det är roligt har jag skaffat mig en sådan där aktivitetsband som visar hur många steg jag går varje dag. Har satt målet till 7500 steg om dagen och en del kvällar går jag runt i huset för att nå målet, blir lite knäpp och bara måste gå och gå.

En annan sak som händer här är vår loppis som är välbesökt. Mycket folk som kommer och många som skriver och frågar om grejer på FB. Träffar massor med trevliga människor.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0