Ont, helt värdelöst

Skriv inläggstext 

Bilden är i från Falun, där var vi igår. Ingemar har en speciell tandläkare där och varför just där är lite för omständigt för att gå in på, men vi har varit där ganska många gånger genom åren.


Falun är inget märkvärdigt men lite mysigt och den här gången åkte vi upp dagen innan och bodde i Borlänge natten innan. Vi hade tänkt komma upp dit lite skapligt och komma ut på någon vandring men vi var inte uppe förrän kvällen. Ingemar hade då en ihärdig tandvärk så vi  fick ägna oss åt den.

Under tandläkartider flöt jag omkring i stadskärnan och gick och gick och gick..... fick ihop 13000 steg under dagen. Såg mycket fina kläder en handlade inget trots lite sug.

Körde sedan hem, över 30 mil och stannade bara en gång och gick ett varv runt bilen.

När vi kom hem började jag känna av en värk i sätesmuskeln som strömmar ner i benet, jo jag har kännt av lite tidigare men nu kan jag ibland inte röra på mig. Helt värdelöst och jag hatar att bara sitta stilla, värken släpper inte ens med alvedon och jag funderar starkt på att ta av morfinet jag har kvar men gillar inte vara drogad. Hoppas vakna i morgon och värken är borta.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0