133/150 Yogapass

Helg som är helt obokad förutom något träningspass på gymmet under söndagen.
 
På måndag har jag tänkt börja på millitärträning men vet i sjutton hur det ska gå med foten. Har haft ont i veckan och det är säkert för att jag går en hel del nu eller jag går lika mycket som vem som helst. Igår gick jag och letade efter ett ställe jag skulle på i en jobbgrej och hade lite bråttom, efter det hade jag skitont i båda fötterna, trött på´t.
 
Mycket nöjd med mitt byte av jobb och tycker att jag är priviligerad som får höra vad personer gått genom när jag har medarbetarsamtal med min personal. Har några som har brytit upp från sitt hemland och kommit hit, tycker det är jättestarkt att göra det. Får också höra om kvinnor som brytit från männ och börja klara sig själva efter förtryck. Vi ska vara tacksamma för det liv vi lever.
 
Nu är det fem veckor kvar till vår efterlängtade semestermål och målet med 150 träningspass ser ut att funka. Undrar lite vad jag ska ha för mål efter det.
 
...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0