143/150

18 dagar kvar till Aruba.


Nöjd med beslutet att hoppa militärträningen och i söndags var jag och körde ett sprintpass och ett corepass. Idag slank jag in på gymmet och körde ganska hårt på crosstrainer i30 minuter och sedan rodd i fem minuter, väldigt skönt.

Jag har haft det jobbigt med klåda i ögonen och varit helt röd runt ögonen, sett ut som om jag var helt försupen. Idag tänkte jag gå och köpa allergitabletter när mina kollegor sa att de hade fönstret öppet på kontoret för att luften annars blir för torr. Hm....jag har sedan haft en springa öppen på mitt fönster hela dagen och det har inte kliat alls i ögonen, får vänja mig vid att frysa lite och tänka på att ha en varm tröja att ta till.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0