131/150

Igår började jag dagen med yoga (130/150) och var på kvällen på gymmet och genomförde ett walkingpass 131/150.


Kände på yogapasset att rörligheten i foten har blivit något bättre men det är ändå inte full rörlighet. 

Idag har jag haft lite ont och yogapassetjag egentligen tänkt får nog vänta lite.

Nästa måndag börjar jag på en fyra veckors millitärtränings camp, får se hur det går. Det ska nog funka men jag kommer att lyssna på foten för jag vill inte ha bakslag. Samtidigt går det inte att bara vänta på att bli bra utan det måste tränas fram.

Idag var jag på mammografi, var lite nervös innan för att det skulle göra ont men det kändes inte alls 😊. Bra att få det gjort för ett tag framöver.

Gick sedan ett litet shoppingvarv. Inhandlade en tröja som det var halva priset på och en sjal. Köpte även duschskum, kroppspejling och olja.....ingen billig historia men lite vardagslyx.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0