Den förbannade foten

Usch vad det är tråkigt med att foten inte funkar som jag vill 😩


Idag var jag på ett återbesök hos ortopeden. Det såg egentligen ganska bra ut och det läker även om det går långsamt men två av skruvarna har åkt ut lite och de ska operas bort. 

Men det får vänta till hösten och är ingen stor grej utan ska gå lätt...... Hm, tycker det är sällan som sådana tillställningar som jag är med på går smidigt utan det brukar hända något. Som när jag satt in min pacemaker, den operationen skulle gå på 45 minuter men tog nästan fyra timmar eftersom de inte fick fast sladdarna på hjärtat pågrund av flimmer.

Men nu ska jag inte måla faan på väggen utan det här kommer gå som på räls. Efter det kommer jag springa som en gnu.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0