Tuff Tuff

Svar till Anna: Malgrat de Mar tror jag staden heter.


Har blivit orolig för foten, att den inte ska bli bra. Tar nu Alvedon varje morgon för att den annars snart börjar värka. Väntar jag att ta till värken kommer blir jag inte av med värken.

Planerna att kunna ta mig upp på de höga bergen på Lofoten är i fara. Dessutom har jag planerat att jogga i Spanien i slutet av september.

Eftersom jag är orolig har jag tagit kontakt med ortopedmottagningen, fick en tid med röntgen innan i mitten av juni.

Men tro inte att jag kan tygla mig och bara sitta med foten i högläge. Nä utan i förra veckan införskaffade jag mig ett klippkort på Friskis och Svettis och har sedan dess kört spinning två gånger.

Riktigt roliga spinningpass och känslan att få bli riktigt svettig och energitömd är härlig. 

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0