Bokade en resa

I helgen bokade jag en resa till Spanien, närmare bestämt på Costa Brava kusten i norra Spanien. Reser tillsammans med min syster för intjänade loppispengar. Vi kommer vara borta i två veckor och hoppas på mycket sol och bad, ska bli underbart.

Resan går den 22 september och jag hoppas verkligen att jag då är riktigt stadig i foten och eventuellt kan ta några joggingrundor, gå långa strandpromenader och lite annat.

Vi kommer att bo i en liten stad där det kanske inte finns så jätte mycket men det ska bara ta en timme med tåg till Barcelona och där finns det allt. Hotellet ska ligga precis vid stranden och det finns även pool och bara vädret är fint kan vi nog fördriva tiden med ljudböcker, korsord och bara vila. Kommer säkert bli en och annan Sangria också.

Men först ska vi ha en lång skön sommar här hemma, längtar verkligen efter värme.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stad ska ni till? Vi har varit där, utmed Costa brava kusten 3 ggr, fjärde gången blir detta år. Hälsningar Anna Skuthälla

2017-05-18 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0