Jobbigare än jag trodde 😳

Har inte lyckas få något spinningpass den här veckan, har varit för sen med bokningen och när jag kollat reservplatser har det varit över 20 före. Men i morgon söndag har jag ett och satsar sedan på ett till tisdag, dagen innan skruvborttagning.

Sitter nu och är genomsvettig efter att ha kört först en halvtimme yoga och sedan ett åtta minuters pass. Trodde nog att de här åtta minuterspasset skulle vara en enklare match. Det är skitjobbigt och i slutet av passet vinglar jag och har svårt att hålla balansen vid utfallssteg. 

Började i onsdags och sedan har det inte blivit av förrän idag lördag men det som blir är bra och bättre än inte alls. Kände faktiskt en förbättring bara på andra gången. Likaså med yogan, jag är långt från tillbaka men det ärbättre än förra veckan.

(null)

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0