Missade boka spinningpasset

Vilket skit, jag glömde totalt bort att boka spinningpasset när det blev bokbart i söndagskväll. Jag var då i Ullared och hadefokus på en massa annat 😜. Bokade reservplats på måndagkvällen och fick reservplats fyra, nu har jag reservplats tre och de som bokar av måste göra det två timmar innan. Funderar på att om jag inte får en plats ändå åka in och hoppas på att inte alla hinner komma, de som inte hämtat biljetter tio minuter innan kan bli av med sin plats. Det är ju 36 platser så det borde gå.

I Ullared var målet att köpa cykelbyxor för att slippa få ont i rumpan. Det var dåligt utbud på dem och jag hittade först inga, de som fanns var bara i storlek S. Men när vi gick till bilen sprang jag in i en mindre sportaffär utanför Gekås och hittade. Oj vad glad jag blev och nu vill jag faktiskt få prova dem.

Köpte den här boken i Ullared:
(null)

Jag är nog lite träningsgalen och nu funderar jag starkt på att köra dessa åtta minuter varje morgon.... troligen kommer jag inte hålla på så länge men det som blir är bättre än inte alls.

Har tagit tag i yogan  och har sedan i lördags kört den tre gånger och känner av förbättringar snabbt men fortfarande är vissa delar av kroppen på tok för stela.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0