Två skruvar mindre

(null)

Allt har gått jättebra och är det bara lite stelt. Faktiskt räknar jag med att köra spinningpass i morgon.

Själv operationen tog inte lång tid och jag var vaken men var drogad med "slummermedicin" som gör att jag känner att de håller på med foten men jag skiter i vad de gör, coolt va? Låg sedan kanske en timme på upppvaket, fick en kopp kaffe och en macka. Åkte sedan hem och vi fixade lite makaroner och ostsås. När vi ätit började jag må väldigt illa och var tvungen att kräkas. Gick och la mig och kände att det började göra ont, tog en morfin och sov sedan till tidigmorgon då värken kom tilbaka. Tog då två alvedon och somnade om, på förmiddagen fick jag sedan ta en morfin till men efter det har det varit lugnt. Nu är jag helt smärtfri och det är skönt att slippa just morfin jobbigt med svettningar och illamående.

Börjar planera för sommarens resa till Norge där huvudmålet för mig är Trolltunga.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0