Hjärnstark

(null)

Nu fick jag till en bild också, bra va?

Fick via Facebook tips om den här forskningen i föreläsningsform på youtube. Om du är intresserad sök bara på Hjärnstark. 

Alla fördelar med att konditionsträna.... det finns liksom ingen ände på det. Jag tränarverkligen inte för att bli smalare eller få snygga ben för vad ska jag använda snygga ben till 😳. Nä jag tränar för att jag gillar att höja prestationen och att tävla med mig själv och för att må bra. Att det också är bra för mitt hjärta är motiverande och nu att hjärnan blir stark är ännu ett plus. 

Det finns nog inget som är så tillfredställande som att gå ut från spinningsalen med svetten droppande, kläderna är blöta och ändå ett leende på läpparna. Sitter här och längtar efter ett pass.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0