Tiden går sååå fort

Vad har hänt sedan sist..... jo, det har jag glömt för det är nog en hel del:

Tappade telefonen i golvet och insåg att det var dags att skaffa en ny vilket i sin tur skapar en massa problem.......eller egentligen inte när jag nu med lite tålamod fått allt på plats. Om någon frågar mig vad det är för modell kan jag inte svara men det är en iPhone av större modell.

Jag har börjat tänka på hur mycket (eller hur lite) jag går per dag och läser av mitt armband varje dag. Blir lite skadad i hjärnan av det och kan inte gå och lägga mig utan att ha kommit upp i 10000 steg numera. För några veckor sedan tog batteriet slut i armbandet och då kändes det helt onödigt att överhuvudtaget gå, var tvungen att åka till stan och köpa ett nytt batteri.

Nu har jag fått för mig att börja med marklyft...... det ska vara bra för hela kroppen sägs det och vi har en skivstång så varför inte. Jag har läst massor på nätet om det och idag testade jag lite och hade en plan i huvudet. Tänkte att jag först skulle köra ett yogapass på en halvtimme för att värma upp kroppen. Rullade ut yogamattan och tänkte börja, slog på yogaappen och kom inte längre för appen var omgjord och det var dags att betala för den. Först tänkte jag va faan men efter att ha överlagt med mig själv kom jag fram till att det får det nog vara värt, tror det är fyra år sedan jag startade upp den och då betalade 40 kronor. Nu kostade det 229 kronor för ett år och det kan det faktisk vara värt.

Men hur gick det med marklyften då. Nja det var inte jättekul och jag vill nog ha lite vikter på stången och det jobbigaste är nog att få in tekniken. Fick mest ont i låren av att stå i startläge och tänka på jag skulle lyfta, bara det kommer ge träningsvärk.

...Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0