Dålig stämning

Mitt jobb alltså.........jag trivs verkligen med det och känner att jag gör nytta men ibland får jag stå ut med en del kritik mot min arbetsroll. Synen på chefer är ofta kass och det verkar ibland som om folk tänker att chefer överlag är bara till för att jävlas och helt inkompetenta. Hm...... Jag är ingen perfekt chef, nä långt ifrån och ibland har jag gjort saker som blivit fel men också tvärtom. Jag har avslutat personal som på något vis har misskött sig men aldrig utan att de fått en chans och ibland flera chanser. Har även i privatlivet ibland fått höra att jag inte ska tro att jag är något för att jag är chef och att mina åsikter är inget värda. Sedan finns det en del som kan säga grejer på skoj och det gör vi väl om alla jobb. Mina senaste träningspass på Friskis och Svettis har jag varit på samma pass som en person som jag fått omplacera på grund av misskötsel för fyra år sedan och vi var givetvis inte överens om misskötseln. Gissa om hon blänger på mig men jag hälsar och behandlar henne som vem som helst. Förresten provade jag yoga på gymmet stället för att göra det hemma, tänkte att jag kunde lära mig något, tror jag kommer gå på detta pass igen.....hon får väl fortsätta blänga. 33 spinning 34 yoga 34/1750= 51,50 per pass ...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag minns allt när du sa att du skulle plugga till chef för att alla chefer som verkade finnas var idioter..! 🤣

2018-08-15 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0