Ösregn

Sitter nu klar för att bege mig till jobbet och det ösregnar, mullrar och blixtrar. Skönt att det nu slår om och vi får lite drägligare temperaturer, över 30 grader har jag svårt att klara.

I onsdagskväll var jag på Hogos med några kollegor på After Work och det var en sådan underbar kväll varm men behaglig. Åt musslor och drack Aperol. Åkte buss för första gången på väldigt länge och tyckte det var skönt. Tror jag ska börja åka buss oftare och slippa parkeringskostnader. Skönt att sitta och lyssna på ljudbok och titta ut utan att bry sig om trafiken.
Nu då till mina matvanor som under vintern gick helt över styr. Hade ett sockerbehov som gjorde att jag nästan bara åt socker tyckte jag. Maken var inte bättre han, nä han var faktiskt ännu värre.
Tror det var någongång i April jag bestämde mig för att nu får det vara bra och började leva kolhydrat snålt och efter vår semester i Italien drog jag med maken i två veckors strikt LCHF. Det gick till en början väldigt bra men sista veckorna har Ingemar haft magproblem och han tror att det är för att han äter för mycket fett. Men jag fortsätter men inte lika strikt.spinning igår igen.
1750/32= 54.70 per pass
Vecka 32 och 32 pass= ett pass i veckan.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0