Snart är det rätt sida på året

Håglös och ovillig till det mesta men kör på en då och jag brukar känna så här vid den här tiden på året. Har yogat massor och har nu gått upp en svårighetsgrad. Men har tyvärr fått ont i foten av det eller om det är för att jag tagit promenader. Lite oroligt eftersom jag ska på en vandringsresa i slutet av Maj.

I dag yogade vi tillsammans, då får det bli det lättare passet för att Ingemar ska hänga med.  Jag får då jobba på att fokusera mera och inte lyssna på hans ansträngningsstön och se i ögonvrån hur han vinglar i balansövningarna. Men roligt att han ändå försöker.
I eftermiddag ska jag ta sista spinningpasset för i år och sedan är det dags att skaffa nytt träningskort. Jag har nu tappat räkningen på antalet pass men det ligger någonstans mellan 55 och 60 och målet var att få ner priset till under 35 kronor och det har jag lyckas med. 
Julen har varit lugn och bra, skönt att vi dragit ner på alla måsten till jul numera, inte massa julklappar och inte massa mat heller. 
Innan jul när vi Varenne och inhandlade en julklapp på Rituals såg jag en blus/jacka som jag blev väldigt kär i. Men den var väldigt dyr......799kr, men på juldagen gick jag in på hemsidan och då hade de satt ner den med 40%, klick och den var min. Tror jag ska ha den till grön pennkjol på nyår, bild kommer hoppas jag.....
...Nilla...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0