Yoga vila

Sitter på bussen på väg till Stockholm med ett stopp i Nyköping där väninnorna kliver på. Vi ska på en liten Tallinntripp. Kollain julmarknad och kanske köpa mig nya tofflor om jag hittar några i min smak.

Varit duktig med yoga och faktiskt yogat varje dag i tre veckor, vissa dagar bara en kvart men oftast en halvtimme. Gjort det direkt på morgonen efter kaffet innan jobbet för att få det gjort och känna ett lugn underdelar dagen. Nu blir det minst en yogafri dag men sedan är det dags igen. Trorjag skasnäppa upp ett steg och köra ett svårare pass nu efter vilan.

Spinningen går också som planerat och jag kör oftast två pass i veckan, tycker det räcker.

I fredags var jag på mammografi, var orolig och nervös innan, stressar upp mig och tänker att det ska göra ont och dra i pacemakerärret. Mina syrror på jobbet preparerade mig med alvedon och Ipren innan och vet ni, det gjorde inte ett dugg ont. Det kan inte finnas någonting i dem, nä verkligen inte. Bara vänta på brevet som bekräftar det.
1750/51= 34,30
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0