Etapp tre är slut

Kom nyss hem efter att varit på sista passet i etapp tre på giro fyra. Körde på Max och nytt rekord på 583 kalorier. Instruktörerna, det är alltid två på söndagspasset, berättade lite om etapp fyra och jag bävar för det var många 40/20 sekunders och jag vet att det är svinjobbigt. De skulle komma i slutet av passet och det var först fem och sedan en liten återhämtning och sedan fem till 😳. Vet att jag kommer att köra på och pressa, blir nästan rädd för mig själv 🙄😝.

I torsdags försökte jag löpa lite på löpbandet men kände att foten inte mådde bra av det. Tror inte jag ska hålla på med det utan får vänta till det funkar ute och då med ordentliga skor, innegymskorna ger inte tillräcklig stabilitet.
Gym 1750/20=87,50 kronor
Spinning 1750/21=83,35 kronor 

Längtar lite med skräckblandad förtjusning till onsdagens spinning.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0