10 april

Idag är jag väldigt nöjd med att jag tog beslutet att skippa alkoholen igår kväll ch ratta bilen hem. Visserligen var väglaget lite tråkigt när vi åkte hem med slaskig snö och temp runt nollan, men det gick bra.

Trots alkoholfritt har jag lite huvudvärk idag men det är nog förkylningen men kroppen har känns pigg idag.

Nu ska vi palla oss borta från godis och kaffebröd 🙄 fram till den 10 april om jag räknat rätt. Kanske  jag då fortsätter fram till resan till Italien den 15 maj.

Vi kom under julhelgen på att vi firar 20 års bröllopsdag i augusti, undrar lite hur vi ska fira det. Någon restripp tror jag...
Laddat fruktskålen:

(null)

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0