1750kr per träning

Bestämde mig för att införskaffa mig ett helårs kort på Friskis. Kortet kostar 3500kr men jobbet betalar hälften. Nu får jag börja räkna ner vad varje träning kostar.

Var idag och började med tio minuters uppvärmning på löpbandet, joggade sju minuter av dessa tio. Provar foten lite försiktigt och tänker öka på successivt om foten håller. Jobbar sedan mest med armarna eftersom benen får sitt på spinningpassen. Skulle ställa mig i plankan men kände direkt att svanken inte klarade det, inte ens två sekunder.
Priset för dagens pass är alltså 1750/1=1750 lite dyrt kan man tycka men det priset gäller ju bara om jag inte tränar mera på ett år.

...Nilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0