Fyra dagar i rad på gymmet

Fredag och första arbetsveckan på 2018 är avklarad. Nu väntar oxveckorna utan extra helgdagar. Jag bestämde mig i höstas för att gå ner tio procent i arbetstid och har sedan dess varit ledig varannan onsdag och det kommer jag fortsätta med  i alla fall fram till sommaren. Visserligen blir det ett inkomstbortfall men känner att det är det värt.

Fyra dagar i rad på gymmet känns i kroppen och nu ska den få vila till söndagkväll då det är spinning. Håller på att försöka få lite muskler i armarna som är det svagaste på min kropp och fokuserar på de maskinerna när jag gymmar. Bra att orka lyfta och bära tills när loppisen börjar igen.

Har fortfarande inte ätit godis eller kaffebröd 😊, när jag kom hem idag låg maken i soffan och åt en glasspinne 😳 men jag sa inget, han ska ju vara vuxen.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0