Granola

(null)

Fixat egen Granola idag, ska vara nyttig till tusen och väldigt lätt gjort. Hittade den här burken i källaren som blev perfekt.
Blir lite rastlös när jag har vilodagar och i morgon när jag tänkt köra den vanliga spinningen är vi bortbjudna till svärmor som fyllde år i fredags. Försöker få en plats på ett annat pass på förmiddagen och nu har jag reservplats tolv. Åker in ändå och ser om jag får plats eller kanske på Indoor- Walking och i sista fall får det bli gymmet.
Gjorde också en tillbringare med rödbetsdryck på förmiddagen för att se om den håller sig fräsch i kylen.
Igår kväll bokade jag in boende för sommarens Norgetripp: Oslo, Odda, Stavanger, Geiranger och sist Jämtland. Jämtland kom till eftersom Ingemar vill åka och kolla därhän var flera gånger som barn och åkte skidor.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0