Maxa maten

(null)

Jag har fortsatt träna i samma takt, sex pass den här veckan också.
Tisdag rodd
Onsdag 90 minuter spinning
Torsdag core
Fredag 60 minuter spinning.

Börjat fundera på om jag får i mig tillräckligt med näring nu när jag tränar nästan varje dag. Har börjat läsa om hur jag kan förändra näringsintagen och då eventuellt kunna träna bättre. Tycker att jag trots allt är svag och det händer inte direkt några framsteg. Får se om kosten kan göra något.

Okey, lite framsteg på spinningpasset där jag höjde belastningen något i onsdags. Fick ihop 528 kalorier.
Men fredagens pass som jag genomförde 06.30 då var det segt i benen och jag fick mjölksyra nästan direkt.

1750/10=175 kronor per pass
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0