Onsdagsledigt

Den här veckan har jag min lediga onsdag, är ledig varannan onsdag. Det är väldigt skönt med dessa lediga dagar när jag inte bokar in något utan bara kan gå och dra hela dagen. Nu kom det en kallelse till tandläkaren på onsdag.....men det var ändå bra för då behöver jag inte ta ledigt för en sådan skitsak.

Det är sällan jag är hemma ensam och även om inte maken är direkt störande och oftast gör som jag säger är det ändå skönt med ensamhet.

I morse var jag en snabb tur på gymmet och drog lite i maskinerna före jobbet. Skönt att ha det gjort för dagen och kunna ladda för ett roddmaskinen i morgoneftermiddag. De passen ska bara finnas i januari och är väldigt svåra att få, jag satt påminnelse på min telefon för att boka exakt när passen kommer ut. Tjugo minuter senare var det fullt, hoppas de fortsätter även i februari.
6/1750= 292 kronor per pass, sjunker långsamt nu
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0