Rodd+Core

Jag överlevde båda passen igår med god marginal.

Corepasset var inte så ansträngande men lite knöligt eftersom det innehåller en del kordination och det är inte min starka sida. Tror nog jag kommer gå på det igen när tillfälle finns, även om det inte var det roligaste passet.

Rodden var mycket roligare än jag tänkt mig. Mycket fokus på hur vi ska sitta och hur vi ska dra. Det svåraste var att inte ro för snabbt i början. I slutet av passet fick vi köra ett test på att ro 500 hundra meter på tid. Budskapet var att brandmänn ska göra det på en minut och 45 sekunder, för mig tog det två och en halv minut så det klarade jag inte 🙄😊.
Är lite sugen på att prova ett danspass men det är ju en del kordination och jag kanske stör de övriga med mina klumpiga och icke koordinerade rörelser.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0