MS motigt

På söndag åker vi till Norge, tanken var att vandra där och Trolltunga och Predikstolen ingick i planen.

Men vi får backa på det, makens MS är aktiv och han kommer inte orka. Vi åker den planerade rutten som innehåller Oslo, Odda, Stavanger och Geiranger. Kanske det blir några små utflykter på något fjäll över någon fjord.

Jag har nu yogat fem dagar i rad men känner mig fortfarande stel men samtidigt ser jag inte mig själv i posionerna och vem vet kanske det blivit utveckling. Kanske jag skulle filma mig själv, haha vore nog inte kul att se.

Det är mycket jobb med loppisen nu och i morgon är det den stora marknadsdagen här i Östra Husby och vi räknar med mycket folk och stor försäljning. Vore väldigt bra om det blev stort omlopp så vi kan städa upp lite, men det får bli när jag kommer hem.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0