Paryoga

Blev smått förvånad igår när maken undrade om jag kunde hjälpa honom med yogaövningar 😳. Ingemar letade rätt på ett liggunderlag och så körde vi igång. Nu fick jag känna mig lite duktig och jag fick ibland anstränga mig för att inte fnissa när jag tittade på honom. När vi kört halva passet såg jag hur svetten pärlande sig i pannan på honom. Men alla är nybörjare första gången och det finns utveckling potential, ja en god sådan 🤣. Det värsta är att han, om han håller i, snart kommer klara många övningar bättre än mig eftersom han har en bättre grundstryka trots MS. Väldigt kul att kunna göra något tillsammans.

Funkade inte optimalt med liggunderlag och eftersom jag vill satsa på ett par nya springskor åkte vi in till XXL och shoppade en yogamatta åt honom och ett par skor åt mig.

Ikväll är sista Girospinningpasset för säsongen och det ska vara vår. Om det är fint väder på onsdag när jag är ledig kanske jag provar att ta ett längre pass ute, om cykeln är i form.
Sedan jag skrev sist har jag genomfört två spinningpass och är nu uppe i 29 pass på gymkortet.
1750/29= 60,50 kronor per pass.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0