Såg fram mot regn och sol

För några dagar sedan visade men väderapp att det skulle regna hela måndag och tisdag, skönt då blir det snöfritt tänkte jag. I morse när jag tittade igen var det borta från appen men på onsdag var det en stor sol, min lediga onsdag, jippi 😁. Nyss tittade jag igen och då var solen borta....

Det regnade lite igår kväll när jag åkte hem efter spinning men det verkade inte ta speciellt på snön, altanen är fortfarande vit. Kanske vi borde skotta av den så den inte blir en isbana. När jag yogar har jag yogamattan vid altandörren och ser ut över altan och längtar efter att kunna ta ut mattan och yoga där. Men om två veckor går vi in i sommartid och då är detmeningen att det ska vara barmark enligt spinninginstruktörerna för då är dessa 90 minuterspassen slut och det ska funka att cykla ute. Allså bara fyra pass kvar.

Har nu sett ett nytt resemålet som jag blev sugen på. Bad Gestein i Österrike, finns vandringsresor dit. Hur ska jag hinna allt och jag måste hålla mig i form.
 Spinningpass: 1750/27=64,81

...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0