Starka ben och bra kondition

Har tillåtet mig själv att ha en träningssvacka och hoppat två spinningpass på rad. Den första för att jag förra lördagen hade druckit alkohol, två glas vin och två små rom, inte mycket men det räcker som ursäkt. Onsdagen var det snöstorm och det ar onödigt att ge sig ut på vägarna.

Men igår kom jag iväg och kroppen verkligen längtade efter att tömma gammal energi för att kunna ta in färsk. Efter att det har varit knökfullt på passet var det bara halvfullt undrar om det är en trend eller om det håller i sig.

I lördags var det soligt och bara några grader kallt. Jag gick ut för att andas och av bara farten kom jag iväg på en långpromenad. Traskade bara på medans jag lyssnade på P3 dokumentär. Kände att konditionen är ganska bra, en backe som jag brukar flåsa ganska bra i märkte jag knappt av.

Tyvärr känner jag fortfarande av foten men har börjat stretcha den mer, bara det att jag glömmer bort att göra det.

26/1750=67,30 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0