Tre yogadagar

Kan vara lite tjatigt men vad jag längtar efter vår eller ännu mera till sommaren. Tycker det är besvärligt med vinter, kyla och snö. Finns inget riktigt kul att göra. Vill ut och vandra i berg och raviner men nu blir det bara några små promenader.

Gick Bobergarundan förut med spänst i benen och gick om ett par som gick med barnvagn. När jag kommit förbi och gått en bit sladdade jag omkull, pinsamt. Vet inte om de såg det, vilket inte spelar någon roll egentligen. Men jag var fort uppe och jag slog mig inte alls.

Tog också och yogade och det är fortfarande stelt och osmidigt men bättre, måste fortsätta med det för jag tror det är väldigt bra för min kropp och min själ.

Fixade hemgjord pizza och använde tomatpesto som grund och det blev väldigt gott, bara så ni vet.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0