Yoga från början

Längtar till naturen på Lofoten. I går, torsdag var det meningen att jag skulle åka till Nyköping och träffa väninnorna men det blev inte så. Dels var vädret inte körvänligt och jag tyckte det var lite taskigt att åka från Ingemar som legat i soffan i flera dagar med värk i benen och knappt kan gå. Får åka upp när det blir vår. Hade planer på att sova kvar och hade därför tagit ut en semesterdag idag. Onsdagens spinning blev inte heller av för jag var helt urlakad efter en händelserik dag på jobbet. Men fick nu för mig att ta tag i stelheten som inte bara är i fotleden utan i stort sett hela kroppen. Lösningen på det är yoga appen som jag har. Började med ett pass igår och jäklar vad ont det gjorde och osmidigt. Tog ett nytt pass idag och då var det något bättre men fortfarande osmidigt. Tänker att jag ska fortsätta i morgon igen för om vi ska klättra i berg i sommar behöver jag få fram smidigheten. Gjort Granola och bakat bröd för att känna mig lite nyttig. ...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0