Jamen jag vet

Det var ett tag sedan jag skrev men sista tiden har jag inte orkat riktigt. Känns som om jag bara jobbar och ser sällan något dagsljus, tycker inte om november. Skönt att halva har gått och att vi snart är inne i julmånaden och får den att gå också. 

Spinningen håller jag i så mycket jag orkar och sista veckan har jag även kört yoga varje morgon, sju dagar i rad. Visserligen bara en kvart på morgonen innan jobbet men detär bättre är inget. Nu i helgen har jag kört 30 minuters pass, testade ett pass jag inte gjort förut som var fokuserad på att sträcka ut muskler. Krångligt och svårt, fattar inte att jag är så pass osmidig men det ärbara att göra så gott jag kan.

1750/48= 36,50 per pass 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är i alla fall bättre än mig. Funderar på att starta upp en ny blogg vartefter och bli mer ihärdig med att skriva.

2018-11-26 @ 21:03:18
Postat av: Kinna

Det var jag som skrev det förra inlägget, försvann tydligen.

2018-11-26 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0