Stockholm i min ensamhet

Är nu i Stockholm på hotell, två dagars kurs processledarutbildning i IBIC. Ska tillbaka igen två dagar i oktober. Efter att checkat in igår eftermiddag gick jag ner till resturangen och beställde en Cesarsallad med kyckling och ett glas vin, tanken var lite kvalitetstid med mig själv. Cesarsalladen var absolut inte god och kycklingen var riktigt äcklig faktiskt. Nä åt kanske två salladsblad, drack några klunkar vin, bottennapp och nästa gång jag kommer hit kommer jag välja någon annan resturang.

I söndags var jag på spinning och när jag kom in i salen och böjde mig ner för att ta upp en trasa ur en tunna brände det till i svanken och kände hur det låste sig. Tänkte att jag kunde jobba bort det på cykeln och körde passet. Harfortfarande ont och är stel, tar värktabletter. Ska försöka hinna ett yogapass snart så kanske det lossnar lite.

1750/40= 43,75kr
Nilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0